Doprava a platby

 
 
 

+421948 040 991

+421944 131 493

+421 948 148 609

info@kmart.sk

 

 

 
 
 
Úvod > Doprava a platby
 

Doprava a spôsob platby

Možnosti platby:

  • platba tovaru v hotovosti - pri prevzatí na našej predajni v Bratislave
  • platba tovaru platobnoou kartou - pri prevzatí tovaru na našej predajni v Bratislave
  • platba tovaru na dobierku - tovar uhradíte pracovníkovi pošty na pobočke pošty alebo kuriérovi v hotovosti
  • platba prevodom - za tovar uhradíte vopred prevodom

Možnosti doručenia:

Doprava zdarma - pri nákupe nad 100 € alebo keď je pri výrobku v jeho názve uvedené "doprava zadarmo", náklady na prepravu hradíme my - treba si v vtedy v nákupnom košíku vybrať ako spôsob prepravy "free shiping" a cena dopravy sa automaticky nenaúčtuje.

Osobný odber - tovar si môžete osobne vyzdvihnúť v našej predajni na DRIEŇOVEJ 40 - OD BUDÚCNOSŤ v Bratislave - platba je možná v hotovosti alebo platobnou kartou.

 Doručenie kuriérom - tovar Vám doručí pracovník kuriérnej služby, pred doručením Vás bude kontaktovať a dohodnete si čas doručenia - služba je spoplatnená sumou 4,20€.

 Doprava Slovenskou poštou - tovar Vám doručí pracovník pošty - aktuálne však nosia iba malé listové  zásielky, v prípade neprítomnosti zanechá oznámenie o uložení zásielky na pošte - služba je spoplatnená sumou 3,90€.  Slovenskou poštou zasielame iba zásielky do 1kg.


Čas udávaný pri tovare - teda jeho dostupnosť - iba pokiaľ je uvedené "ihneď k odberu" - tovar máme na našom sklade. V prípade uvedenia dostupnosti v dňoch, napr. "3 - 5 dní" - je to doba, kým nám tovar príde od dodávateľa na sklad a do tejto doby sa NEPOČÍTAJÚ víkendy a dni pracovného pokoja.


Predajňa sa nachádza v Bratislave - Ružinove na Drieňovej 40 - OD Budúcnosť a je otvorená v pracovné dni od 9.00 - 12.00 a od 13.00 - 18.00 hodiny a v sobotu 9.00-12.00 hodiny. Mimo tohto času sa po tovar dá prísť iba po vzájomnej dohode na tel.č.: 0944 131 493

 


UPOZORNENIE - Pri preberaní zásielky si skontrolujte stav obalu zásielky, predovšetkým či nedošlo k poškodeniu balíka. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr nenesieme zodpovednosť za poškodenie zásielky pri preprave prostredníctvom prepravnej spoločnosti.